21/8/09

ΠΕΟΜΟΥΡΗ

ΡΕ ΠΕΟΜΟΥΡΗ, ΒΙΛΛΟΜΟΥΤΣΟΥΝΕ, ΕΙΣΑΙ ΕΣΟΥ ΑΔΡΩΠΟΣ ΝΑ ΣΕ ΔΕΙΧΝΕΙ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ!!!???

ΕΝ ΝΑ ΜΕΝ ΣΕ ΚΟΨΩ ΠΟΥΠΟΤΕ ΡΕ ΑΖΑΤΖΙΑ ΤΟΥ ΤΟΙΧΟΥ..?

ΕΝ ΝΑ ΣΕ ΠΙΑΣΩ ΠΟΥ ΤΖΕΙΝ' ΤΟ ΜΑΛΛΙ ΠΟΥ ΤΟ ΓΛΕΙΨΕΝ Η ΚΑΤΣΕΛΛΑ ΤΖΑΙ ΘΑ ΣΕ ΦΑΚΚΩ ΧΑΜΕ ΟΠΩΣ ΤΟ ΟΧΤΑΠΟΪ!!!!

ΤΖΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΑΜΑΡΙΖΕΤΕ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
!:$#^@%&^@$%&@$&:$^@#$^!#

YΓ: Παρακαλώ να μου πει που κάποιος που "παίζει" ο party-animal-DJ του alive για να παω να τα σπασω ούλλα με το ανεβαστικο του στυλ τζαι μουσική.....



6 σχόλια:

  1. ..τζαι γενικά ούλλοι του @live οι καραγκιόζηδες που οι εν καλαμαρίζουν αλλά ούτε να μιλήσουν εν μπορούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ένα δύο ένα δύο... μα σβήννουνται τα σχόλια μου οξά ενη μπαίνουν καν;

    όπως έλεγα λοιπόν, εμένα φακκά μου που καλαμαρίζουν τα αγγλικά! αργκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανυπόθετοι τέλια! Πέ τους ταααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εθώρουν τους κάθε πρωί στες διακοπές μου που επήα κύπρο για να μάθω "τί παίζεται" στην πόππ κουλτούρα του νησιού.

    Ανακάτσιασα.

    Πέ μου οτι έν αντιπροσωπεύκουν τους νέους αθρώπους για να ησυχάσω...


    Φλούφληες, μαννοί. Αμπάλατοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή